Blog / Notícies : Notes de premsa

[ 14 jul. 2022 ]
La CavaUrpí proposa tretze espectacles en la programació de tardor-hivern 2022

maria-del-mar-bonet-juan-miguel-morales-(1)

La CavaUrpí Sabadell oferirà un total de 13 espectacles entre els mesos de setembre i desembre amb noms tant destacats com els de Quimi Portet, Dani Nel·lo, Laura Andrés, Gemma Humet o Maria del Mar Bonet, entre d’altres. A més, l’escenari de proximitat del Vallès oferirà un nou cicle de funcions de la comèdia M’esperaràs?, de la companyia sabadellenca Estrena Morena; i acollirà un nou espectacle nadalenc de la companyia Il·lús Teatre, que aquesta temporada celebra el seu 25è aniversari.

D’aquests 13 espectacles se’n faran un total de 20 sessions, les entrades de les quals ja s’han posat en venda a través de la plataforma Codetickets.

La programació l’obriran (23 de setembre, 21.00) la pianista sabadellenca més internacional, Laura Andrés, i Roser Loscos, violinista de Las Migas, amb un concert-tribut al cantant britànic Ed Sheeran després de l’èxit que fa uns mesos va tenir a la Cava una proposta similar centrada en Daft Punk. El dia 1 d’octubre (21.00) serà el torn de Quimi Portet, que presentarà Si plou, ho farem al pavelló (Live in Cincinnati), el primer disc en directe de la seva carrera i també el seu primer recopilatori de grans èxits.

També durant l’octubre Àngel Miralles i Dani Nel·lo actuaran a la Cava. Miralles presentarà (21 d’octubre, 21.00) Tribut al geni, un espectacle d’homenatge al gran humorista Eugenio construït a partir de la reflexió sobre què faria si avui en dia fos encara entre nosaltres. Nel·lo, per la seva banda, portarà a Sabadell (22 d’octubre, 21.00) Dani Nel·lo 4 Hammond, una proposta en la qual actua amb trio format per orgue, guitarra i bateria conegut com a ‘organ trío’, un tipus de formació que te una llarga tradició des de finals dels anys 50.

El mes de novembre, la CavaUrpi acollirà sis noves funcions de M’esperaràs?, la comèdia de Carles Alberola que la companyia sabadellenca Estrena Morena hi va estrenar el mes de març. El gran èxit que el muntatge va aconseguir i la demanda de noves funcions per part del públic avalen aquesta reposició, prèvia a la presentació del muntatge a la cartellera de Barcelona. Les funcions es realitzaran els divendres i dissabte a la nit (21.00) i els diumenges a la tarda (18.30).

El novembre serà un mes de gran activitat a l’escenari del carrer Sant Maties amb un nou concert tribut i la presentació de dos nous treballs discogràfics. Sultans of Swing hi portarà el seu concert tribut als Dire Straits (18 de novembre, 21.00) mentre que, l’endemà (19 de novembre, 21.00), Laura Andrés presentarà Kitsugi, el seu nou disc. També presentarà nou treball, titulat Rere aquest fum, la cantant terrassenca Gemma Humet (25 de novembre, 21.00). La programació mensual es completarà amb un nou tribut, en aquesta ocasió a Joaquín Sabina, de la mà del grup Pacto de Caballeros (26 de novembre, 21.00).

Un altre dels grans concerts de la temporada arribarà el 16 de desembre (21.00). La cantautora Maria del Mar Bonet passarà per Sabadell acompanyada de Borja Penalba per presentar Cançons de Nadal i de sempre i obrir, d’aquesta forma, la temporada nadalenca a la CavaUrpi. El 17 de desembre (21.00) serà el torn d’una nova actuació a la Cava dels The Beatboys, un clàssic de l’escenari amb el seu The Beatles Experience Live i el diumenge 18 de desembre (18.00) l’ambient nadalenc l’aportaran Laura Andrés i Marina Prades amb l’estrena del concert Els 2 estels de Nadal.

Durant les Festes, la CavaUrpi acollirà, de nou, l’espectacle nadalenc del grup sabadellenc Il·lús Teatre, que aquest any estarà marcat per la celebració del 25è aniversari de la formació liderada per Jordi Fité. La programació de la CavaUrpí es completarà amb tres balls concert a carrer del grup Els Duendes, els mesos de setembre, octubre i novembre.

Amb aquesta programació, la CavaUrpi es consolida com el primer escenari de música en viu a Sabadell, a més d’aprofundir en la vessant de producció d’UiU Promotors. Dos dels espectacles programats, els de les companyies Estrena Morena i Il·lús Teatre, son coproduccions amb la promotora cultural sabadellencs mentre que Els 2 estels de Nadal és una producció íntegrament pròpia que, a més de Sabadell, girarà per d’altres escenaris catalans.

Vols compartir aquesta notícia?