Blog / Notícies : Notes de premsa

[ 01 set. 2020 ]
Suspesa la temporada de tardor de la CavaUrpí

La CavaUrpí no tindrà, aquest any, temporada de tardor. Les mesures sanitàries decretades per la contenció del covid-19, i molt especialment la reducció d’aforament per als espais culturals, fan inviable la reobertura d’aquest espai de petit format i basat en la proximitat entre els espectadors i l’escenari.

Amb l’objectiu doncs, de continuar prioritzant la salut del púbic, els artistes i el personal i col·laboradors de la Cava, els espectacles previstos per als propers mesos s’han suspès definitivament. L’import de les localitats ja adquirides es retornarà pel mateix sistema de compra.

La suspensió afecta als concerts de Lluis Coloma (previst per al 20 d0octubre), Cris Juanico (6 de novembre), Quico Pi de la Serra (20 de novembre), Koko Jean & Dani Nel·lo (27 de novembre) i Toti Soler i Gemma Humet (11 de desembre). Tots aquests espectacles, que ja es van suspendre al seu dia pel confinament decretat a mitjans de març, es reprogramaran, si és possible, quan la situació sanitària ho permeti.

Els responsables de la CavaUrpí, gestionada per l’empresa UiU Promotors, demanen disculpes tant als espectadors com als artistes afectats per la suspensió de la programació.

Vols compartir aquesta notícia?